Προσδιοριστικοί παράγοντες της κερδοφορίας στον τομέα του Ελληνικού τουρισμού - διερευνώντας της επίδραση της κρίσης
Αυτό το άρθρο αποσκοπεί στην επανεξέταση της βιβλιογραφίας για τον προσδιορισμό της κερδοφορίας χρησιμοποιώντας ένα εκτενές δείγμα ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων για την περίοδο 2005–2014. Ιδιαίτερη έμφαση δίδεται στην επίδραση της πρόσφατης οικονομικής κρίσης και το πώς αυτή έχει επηρεάσει τους παραπάνω προσδιοριστικούς παράγοντες. Τα αποτελέσματα του άρθρου γενικά επιβεβαιώνουν τα προηγούμενα ευρήματα. Ωστόσο, ένα από τα κύρια αποτελέσματα που σχετίζεται με την κρίση είναι ότι η κεφαλαιοποίηση φαίνεται να επηρεάζει την κερδοφορία με αρνητικό τρόπο στην περίοδο μετά την κρίση. Επίσης, μπορούν να εξαχθούν επιπλέον συμπεράσματα από τα αποτελέσματά μας σχετικά με την οικονομική πολιτική: είναι πράγματι αλήθεια ότι ένας σημαντικός τομέας όπως ο τουρισμός μπορεί να προωθήσει την ανάπτυξη μέσω των επιδράσεων πολλαπλασιασμού, αλλά η εξασφάλιση επαρκούς χρηματοδότησης με χαμηλότερο κόστος είναι πιθανότατα το κλειδί για αυτήν την ανάπτυξη.
- ΣΥΓΓΡΑΦΕIΣ: Μαγκούτας Α., Παπαδούδης Γ. & Σφακιανάκης Γ.
- ΕΤΟΣ: 2018
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Άρθρα σε επιστημονικά περιοδικά με κριτές
- ΓΛΩΣΣΑ: Αγγλικά