Κοινωνική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα: Θεσμικό πλαίσιο, τάσεις και προοπτικές
Στόχος του άρθρου είναι αρχικά να εξηγήσει τις ιδιαιτερότητες της κοινωνικής οικονομίας και της κοινωνικής επιχείρησης, όπως η συμμετοχική λήψη αποφάσεων, η εστίαση στην ανάπτυξη της κοινότητας, η επανεπένδυση των κερδών και ιδιαίτερα ο κοινωνικός αντίκτυπος που είναι πρωταρχικός σκοπός των κοινωνικών επιχειρήσεων και στη συνέχεια να παρουσιάσει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, όπως αυτό αποτυπώνεται στον Ν. 4019/2011 και να επισημάνει τα θετικά στοιχεία και τις αδυναμίες στη λειτουργία των Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων.
- ΣΥΓΓΡΑΦΕIΣ: Σαρρής Ν.
- ΕΤΟΣ: 2016
- ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Συμβολές σε πρακτικά συνεδρίων
- ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά