Κοινωνική επιχειρηματικότητα στην Ελλάδα: Θεσμικό πλαίσιο, τάσεις και προοπτικές

Στόχος του άρθρου είναι  αρχικά να εξηγήσει τις ιδιαιτερότητες της κοινωνικής οικονομίας και της κοινωνικής επιχείρησης, όπως η συμμετοχική λήψη αποφάσεων, η εστίαση στην ανάπτυξη της κοινότητας, η επανεπένδυση των κερδών και ιδιαίτερα ο κοινωνικός αντίκτυπος  που είναι πρωταρχικός σκοπός των κοινωνικών επιχειρήσεων και στη συνέχεια να παρουσιάσει το θεσμικό πλαίσιο λειτουργίας της κοινωνικής επιχειρηματικότητας στην Ελλάδα, όπως αυτό αποτυπώνεται στον Ν. 4019/2011 και να επισημάνει τα θετικά στοιχεία και τις αδυναμίες στη λειτουργία των Κοινωνικών Συνεταιριστικών Επιχειρήσεων.

  • ΣΥΓΓΡΑΦΕIΣ: Σαρρής Ν.
  • ΕΤΟΣ: 2016
  • ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ: Συμβολές σε πρακτικά συνεδρίων
  • ΓΛΩΣΣΑ: Ελληνικά
ΕΠΙΣΤΡΟΦΗ ΣΤΗ ΛΙΣΤΑ