Το έργο αποσκοπεί στην εμπειρική διερεύνηση των παραγόντων που καθορίζουν την πρόσβαση και παρακολούθηση της δευτεροβάθμιας σχολικής εκπαίδευσης από τα παιδιά πρόσφυγες και μετανάστες. Ειδικότερα, στοχεύει στην κατανόηση του ρόλου της ψυχικής ανθεκτικότητας στην εκπαιδευτική τους επίδοση, ως προς τέσσερα αλληλένδετα επίπεδα αναφοράς α) τα ατομικά χαρακτηριστικά, β) το οικογενειακό περιβάλλον γ) το σχολικό περιβάλλον και την ευρύτερη κοινότητα καθώς και τη διάδραση μεταξύ τους και δ) και τις στάσεις και αντιλήψεις της κοινωνίας υποδοχής. Τα ευρήματα θα προσφέρουν στους σχεδιαστές των πολιτικών δεδομένα που βασίζονται σε τεκμηριωμένη ανάλυση, ώστε να είναι σε θέση να σχεδιάζουν αποτελεσματικές εκπαιδευτικές πολιτικές και στους εκπαιδευτικούς τα εργαλεία για να προαγάγουν την εκπαίδευση παιδιών και νέων με διαφορετικό υπόβαθρο. Τα ευρήματα της έρευνας αναμένεται επίσης να ενισχύσουν τη γνώση των επαγγελματιών υγείας για τη βελτίωση της παροχής φροντίδας προς τους προσφυγικούς πληθυσμούς, διευκολύνοντας έτσι την κοινωνική τους ένταξη.
ΑΝΑΛΥΤΙΚΑ ΣΤΟΙΧΕΙΑ
- ΑΚΡΩΝΥΜΙΟ: RaRE
- ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΦΟΡΕΑΣ: ΕΚΚΕ
- ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ: 120.000,00
- ΠΡΟΫΠΟΛΟΓΙΣΜΟΣ ΕΚΚΕ: 120.000,00
- ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΟΥΜΕΝΟ: Χρηματοδοτούμενο
- ΦΟΡΕΑΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΗΣΗΣ: ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΙΔΡΥΜΑ ΕΡΕΥΝΑΣ & ΚΑΙΝΟΤΟΜΙΑΣ (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.)
- ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ: Θεώνη Σταθόπουλου
- ΙΝΣΤΙΤΟΥΤΟ: ΙΚΕ
- ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ: Θ.Σταθοπούλου, Ν.Σπυροπούλου, Κ.Θεοδωρόπουλος
- ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΟΥ: 1/4/2022
- ΕΝΑΡΞΗ ΕΡΓΟΥ: 30/11/2024
- ΔΙΑΡΚΕΙΑ(μήνες): 32